Velkoobchod pro firmy, instituce a prodejce

Velkoobchodní prodej pro firmy a státní organizace

Pro smluvní institucionální zákazníky a pravidelné firemní odběratele nabízíme speciální rabaty anebo individuální ceny. Jste-li firma, úřad, státní podnik nebo máte zájem o odběr většího množství zboží, kontaktujte nás. Minimální objem pro vytvoření nabídky je 5000 Kč.


Velkoobchodní prodej pro prodejce

Pro další prodejce máme vytvořen systém rabatů zboží, jejichž výše závisí na objemu prodaného zboží za minulé období nebo na plánovaném odběru.

Nastavíme Vám rabaty přímo na našem e-shopu.

Nakupujte u přímého dovozce, distributora a výrobce!


Co získáte?

  • splatnost 14 dní automaticky pro rozpočtové organizace (státní)
  • doprava nad 5000 Kč zdarma
  • rabatové skupiny
  • individuální ceny
  • Kompletní sortiment pro OOPP
  • Odborné poradenství v oblasti ochrany hlavy, obličeje a dýchání
  • Revize ochranných prostředků proti pádu
  • Náhradní díly a spotřební materiál


Doplňkové obchodní služby

  • Pro obchodní partnery a velkoobchody dodáme datové feedy, obrázky, zbožové dokumenty, prospekty atd.
  • Individuální ceny na vybrané produkty, kartonové slevy, množstevní slevy a cenové nabídky pro následné prodejce

Poptávky zasílejte, prosíme, na e-mail: sales@takos.cz a nezapomeňte uvést:

  • Produkty - názvy či kódy
  • Oblast a četnost použití
  • Počet kusů jedné dodávky
  • Frekvence dodávek
  • Způsob dopravy


Podmínky pro přiznání rabatu v e-shopu takos.cz ze standardní prodejní ceny

  • Slevy pro pravidelné koncové zákazníky jsou pouze pro spotřebitele

  • Slevy pro pravidelné obchodní firmy jsou určeny pro obchodníky se sortimentem pracovních oděvů a OOPP

  • Slevy se poskytují pouze registrovaným zákazníkům přes e-shop

  • Slevy a způsob placení přiznává prodejce

  • Slevy není možné přiznat zpětně

  • Na přiznání slevy prodejcem nevzniká právní nárok a její přiznání nebo zamítnutí je čistě na posouzení prodávajícího dle typu odběratele a druhu odebíraného zboží

  • Rabat se vypočítává ze základních ceníkových cen

  • Prodejce si vyhrazuje právo na vydání ceníku nebo provedení změn systému rabatů bez předchozího upozornění, případně slevu odebrat

SPO1

  • Zákazník je registrován na e-shopu nebo v informačním systému s mailem a telefonním kontaktem a souhlasem se zasíláním newsletteru, platí v hotovosti i převodem

 

SPO2

  • Konečný zákazník je registrován na e-shopu nebo nebo v informačním systému s mailem a telefonním kontaktem a souhlasem se zasíláním newsletteru a opakovaně 3x nakoupil

  • Firemní zákazník nakupuje jednorázově s platbou hotově nebo zálohově za více než 5000 Kč bez DPH

 

SPO3

  • Konečný zákazník je registrován na e-shopu nebo v informačním systému s mailem a telefonním kontaktem a souhlasem se zasíláním newsletteru a opakovaně 5 x nakoupil

  • Firemní zákazník nakupuje jednorázově s platbou hotově nebo zálohově za více než 10000 Kč bez DPH

 

Podmínky úhrady zboží na fakturu

Nakupovat na fakturu s odloženou splatností nabízíme automaticky zpravidla následujícím subjektů:

  • státní firmy

  • úřady

  • státní instituce

  • obce, města, kraje

  • organizace zřízené městy a obcemi (školy, školky, domovy, lázně, nemocnice atd.), nadnárodní koncerny

  • Odběratel nesmí mít dluh u naší firmy ani registrech dlužníků, nesmí být v úpadku, insolvenci, nesmí být proti němu vedena exekuce včetně statutárních zástupců.

  • V případě neuhrazených faktur po splatnosti nebude další zboží expedováno.

  • Objednávky musí být vystaveny písemnou formou od oprávněné osoby zaslané poštou nebo z e-mailového účtu organizace.



Obchodní firmy mohou nakupovat na fakturu s odloženou splatností při splnění těchto podmínek:

  • Základním způsoby úhrady jsou v hotovosti, platba předem nebo na dobírku, schválení způsobu úhrady je nutné před expedicí.

  • Zákazník již před tím uskutečnil minimálně 3 nákupy. Nákupy musí být v celkovém objemu alespoň 15 000 Kč bez DPH.

  • Odběratel nesmí mít dluh u naší firmy ani registrech dlužníků, nesmí být v úpadku, insolvenci, nesmí být proti němu vedena exekuce včetně statutárních zástupců.

  • V případě špatné platební morálky bude forma úhrady vrácena k automaticky k 1 ze základních způsobů.

  • V případě neuhrazených faktur po splatnosti nebude další zboží expedováno

  • Objednávky musí být vystaveny písemnou formou od oprávněné osoby zaslané poštou nebo z e-mailového účtu organizace.

 

Náš sortiment

Hlavní menu

Statické stránky

 

Takos® - Spolehlivý dodavatel ochranný pracovní oděvů a OOPP

 

Registrujte se

Takos e-shop registrace www.takos.cz

... a šetřete

 

TAKOS - novinka a zajímavosti na sociální síti FACEBOOK

 

 

 Takos podporuje

"Ověřeno zákazníky"

Takos® - Ověřený dodavatel ochranný pracovní oděvů a OOPP